6.MÜŞTERİ DENEYİMİ ZİRVESİ’NDE

MEMNUNİYETİN EKONOMİYE ETKİLERİ KONUŞULDU

 

“Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi” bu yıl 6. kez, sektör temsilcilerini ağırladı. Dijital dünyanın kurallarının irdelendiği etkinlikte müşterinin iyi deneyiminin etkileri konuşuldu.

 

Türkiye’nin müşteri deneyimini konu alan ilk ve tek etkinliği, Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 9 Mayıs 2018 tarihinde Hilton Bosphorus Hotel’de 600 kişinin üzerinde bir katılımla gerçekleşti.

 

Bu yıl 6. Kez Nice Medya tarafından ve yine TURKCELL GLOBAL BİLGİ’nin ana sponsorluğunda organize edilen etkinlikte 5 farklı panelde, 27 ayrı oturumda 49 konuşmacı yer aldı. Etkinliğe beyaz eşyadan, bankaya, elektrik dağıtım şirketlerinden otomotive Türkiye ekonomisini meydana getiren en önemli markalarının müşteri deneyimini yöneten isimleri katıldı.